Így indulj el az Instagrammal – Regisztráció és a profil létrehozása

,
Instagram

2015 – bátran állíthatjuk – az Instagram éve volt. Hogy miért? Mert itthon is egyre több márka döntött amellett, hogy elszürkülni látszó közösségi média jelenlétét (amely eddig nagyrészt a Facebook kommunikáción alapult) kiterjeszti az Instagramra is.

Jó is ez az időzítés az Instagramra lépéshez, hiszen a Facebook-Insta egyesüléssel végre elérhetővé vált a hirdetés funkció a fotós közösségi portálon is, így most már közvetlenül is hirdethetünk ottani követőinkre.

De ne szaladjunk előre, kezdjük a legfontosabb alapoknál!

Kinek ajánlja az Online Marketing Ügynökség az üzleti Instagram profil létrehozását?

 

  • Akik a szépségiparban vagy divatszakmában vannak jelen
  • Akik szeretnék céges életük “backstage” pillanatait megosztani másokkal
  • Akik luxus cikkekkel kereskednek
  • Akiknek személyes blogja van
  • És mindenkinek, aki úgy gondolja, hogy tud újat, színeset – a kínált termékéhez vagy szolgáltatásához relevánsan kapcsolódó – dolgot mondani egy új platformon.

Instagram regisztráció

 

Még mielőtt azt gondolnánk, hogy az Insta profilunkat majd szép kényelmesen kezelhetjük a céges számítógépről vagy laptopról, akkor csalódni fogunk. Kényelmesen és egyszerűen kezelhető a rendszer, de ez kizárólag okostelefonról lehetséges.

A regisztráció első lépése, hogy látogassunk el a saját alkalmazásboltunkba, és töltsük le az Instagram mobil appot! IOS-re az AppStore-ban, Androidra pedig a Google Play Storeban.

Ha ez megvan, akkor regisztráljunk be! Ez lehetséges e-mailes regisztrációval, telefonszámmal vagy Facebook profillal is. Ha például e-mail címmel regisztrálunk, akkor kapunk egy hitelesítő kódot, ezt adjuk meg!

A profil létrehozásának következő fázisait alább screenshotokkal rögzítettük. Ezeket tudod lépésről-lépésre követni.

Első lépések az Instagram felületén

 

Még több hasznos tippet találsz az Online Marketing Ügynökség blogján!

Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg ismerőseiddel!