Megszületett, megérkezett, de jó! Az Instagram hirdetés

instagram hirdetések

Régóta függőben volt már, hogy mikor lépi meg az Instagram azt a lépést, hogy hirdetőket is beenged a hírfalunkra. Eddig csak az USÁ-ban volt elérhető a hirdetési funkció, ott is csak meghívásos alapon, vagyis csak kiválasztott cégek számára (akik alatt inkább a Disneyt és a Coca Colát kell érteni, mint Bill sarki virágüzletét).

A pillanat úgy tűnik elérkezni látszik, hogy bárki számára elérhető lehessen az Instagram hirdetés, mivel ma reggel a következő bejegyzés várta a közösségi média platformon ébredőket:

Instagram hirdetés
Instagram hirdetés

Szóval amit megtudtunk:
Az Instagram hirdetések (Az Instagram-Facebook anya-lánya kapcsolatnak köszönhetően) a Power Editorból lesznek menedzselhetőek.
Célozni tudunk majd a Facebook célzási rendszerével Instagram profilokra és célozhatunk majd Facebook hirdetést is az Instagramos statisztikák alapján felállított célcsoportokra is – vagyis mindkét platform felhasználja a másikon gyűjtött felhasználói adatokat a keresztbe célzásra.
A saját fotóimat és videóimat egyik fél sem használhatja majd fel a hirdetéseihez, az továbbra is személyes tulajdonom marad.
A hirdetések egy kis ikonnal lesznek ellátva, amire rákattintva eltüntethetem őket, így szűrve az általam nem relevánsnak tartott hirdetők üzeneteit.
További gyakorlati kérdésekben találtok segédletet az Instagram súgójában is.

Amint indul a gyakorlatban is a hirdetés, újra jelentkezük, addig is stay tuned! ????

Az Instagram használatához további hasznos tippeket olvashatsz ITT az Online Marketing Ügynökség ajánlásával!