Tervezünk, frissítünk, trendivé varázsolunk

Vállalati arculattervezés

A mai világban kiemelten fontos az egységes vállalati arculat, amelynek köszönhetően a márka a különböző online és offline platformokon egyaránt jól beazonosítható módon és ötletesen jelenik meg.

A vállalati arculattervezés folyamata és az ezzel kapcsolatos teendők nem kell, hogy a cég erőforrásait terheljék! Online marketing ügynökségünk rendelkezésre áll ezek elvégzésében, az ügyfél igényei szerint.

Hogyan néz ki a vállalati arculattervezés folyamata?

Amikor vállalati arculattervezés feladatával foglalkozunk, elsőként alaposan megismerkedünk a céggel és gondosan felmérjük az ügyfél igényeit, amelyeket szóban vagy írásban is megfogalmazhat.

A megrendelést és az igényfelmérést követően az ügyfél minden vállalati arculattervezési munka esetében 4-5 féle kreatív vázlatot kap. Az ügyfél ezek közül kiválaszt egyet vagy kettőt, és a továbbiakban ezeket módosítjuk.

A módosítások jellemzően két körben zajlanak. Ezeknek a módosítási fázisoknak az átfutási ideje legfeljebb 5 munkanap.

A vállalati arculattervezés elemei – miben tudunk segíteni?

Céges logó tervezése

A céges logó a vállalati arculat legalapvetőbb eleme. A profin megtervezett, kifejező céges logó egyszerűen elengedhetetlen egy vállalat számára. Ahol a cég bármilyen formában szerepel, ott a logóval együtt kell feltűnnie, legyen szó bármilyen offline vagy online megjelenésről. A logónak ott kell lennie a telephelyen és/vagy üzletekben, a céges levelezés és dokumentáció fejléceiben, e-mail aláírásokban, a honlapon, profiloldalakon, és természetesen a hirdetési kreatívokon is. A meglévő és leendő ügyfelek, partnerek, de még a munkatársak is a logóval azonosítják a céget.

A Doppio Creative Online marketing ügynökség vállalja a céges logó átszabását, felfrissítését, de elvégezzük az új logó tervezését is.

Kisarculat tervezése

A vállalati profil apró elemei jelentik az igazi kohéziót a céges arculatban. A kifejező és ízléses névjegy nélkülözhetetlen eleme egy cég megjelenésének. A logóval ellátott, vállalati arculatba illeszkedő levélpapír, boríték és e-mail aláírás, vagy prezentációs sablon pedig mind erősítik a cég megjelenését és egyben szakmaiság. A jó ízlés üzenetét hordozzák. A kisarculat-tervezés kiterjed a weboldalhoz elkészített színkombinációk és betűtípusok kollekciójának összeállítására is.

Webdesign a vállalati arculat alapján

A céget informatív módon bemutató, színvonalas honlap ma már szintén alapkövetelménynek számít. Online marketing ügynökségünk vállalja a vállalati weboldal teljes webdesign tervezését, illetve átalakítását. Akár új weboldal kialakításáról vagy a régi felújításáról van szó, munkatársaink örömmel segítenek. Szintén elkészítjük az egyes kampányokhoz, illetve időszakos akciókhoz tartozó landing oldalakat.

Weben használható kreatívok tervezése

A márkát sokszorosan erősíti, ha az összes webes megjelenése egységes, professzionálisan kialakított vállalati arculatot tükröz. Legyen szó Facebook borítóképről (cover), vagy Facebookon, Instagramon, akár Google Ads-en használt online hirdetési bannerekről, mi elkészítjük ezeket a kreatívokat az arculattervezés során kialakított vagy a már meglévő vállalati profilnak megfelelően.

Céges bemutatkozó anyagok tervezése

Vállaljuk céges bemutatkozó anyagok tervezését, vállalati kiajánló vagy céges prezentáció (.ppt, .pptx vagy Google Prezi template formátumú) elkészítését. Szintén a cég stílusát fejezik ki az olyan elegáns megoldások, mint a vállalati arculatnak megfelelő mappa, brosúra, illetve jegyzettömb használata. Online marketing ügynökségünk szintén vállalja ezek tervezését és nyomdai előkészítését is.

Print kiadványok tervezése

Szintén feladatunknak tekintjük a vállalati arculat szellemében készült print kiadványok, reklámanyagok tervezését. A szórólap, poszter, molinó tervezése, illetve a céges magazin megalkotása mind része arculattervezési szolgáltatásunknak.

Tekintsd meg megannyi vállalati arculattervezés és webes grafikai munkánkat Pinterest oldalunkon vagy szemezgess kiemelt referenciáink közül!