Lendítsd fel vállalkozásod online marketing tanácsadásunkkal!

60 perc – Online marketing tanácsadás

Régóta nem volt időd saját céged marketingjével foglalkozni? Most itt a lehetőség, vedd igénybe kényelmes, online marketing tanácsadás szolgáltatásunkat!

A rengeteg munka, üzleti fejlesztés és sales tevékenység mellett sok vállalkozásnak épp saját marketingjére marad a legkevesebb ideje év közben. Te is ebben a cipőben jársz?

Netán kérdéseid merültek fel meglevő stratégiádat illetően, de nem szeretnél ügynökséget felfogadni?

Használd ki webes marketing workshopunkat és kapj választ minden kérdésedre! Online marketing tanácsadás szolgáltatásunk keretében expressz segítséget nyújtunk vállalkozásod marketing stratégiájához!

Miben leszünk segítségedre?

A megfelelő marketingcsatornák- és eszközök használatával fokozhatod márkád ismertségét, valamint meglévő vásárlóid aktivizálásával és új vásárlók bevonzásával növelheted a forgalmad. Mi pedig segítünk a „Hogyan”-ban! Szakértelmünket és több éves tapasztalatunkat örömmel fordítjuk vállalkozásod előnyére!

Összeírtunk pár területet, hogy Te is ki tudd választani mi érdekel a legjobban!

  • Hogyan kaphatsz pontos képet az online piacodról?
  • Mit érdemes megnézni a versenytársaknál?
  • Hogyan határozhatod meg célcsoportodat?
  • Vízió, misszió, stratégia célok kitűzése
  • Hogyan pozícionáld termékedet / szolgáltatásodat?
  • Milyen online eszközök lesznek a segítségedre? Milyen platformokon kommunikálj?
  • Célcsoportspecifikus kommunikáció üzenetek
  • Költségbecslés készítése egy évre előre
  • Kampányok és online aktivitások időzítése
  • A magyar fogyasztók online viselkedése
  • Online piacunk SWOT elemzése
  • Online trendek megismerése
  • A hirdetési piac keresleti és kínálati oldalának feltérképezése:
    • havi kereslet
    • szezonalitás
    • alul-és felülárazott piacok
    • hirdetői verseny mértéke
    • hirdetői verseny fejlettsége
  • A magyar fogyasztók online viselkedése
  • A magyar fogyasztók online viselkedése
  • A magyar fogyasztók online viselkedése
  • A magyar fogyasztók online viselkedése
  • Weboldal létrehozása (technikai és funkcionális kérdések)
  • Egyedi fejlesztés vs. nyílt forráskódú tartalomkezelők
  • Tartalmi és szerkezeti kérdések
  • Kulcsszógazdag szövegírás
  • Képek a honlapon
  • Használhatóság kritériumai – felhasználói élmény tervezése
  • Keresőoptimalizálás
  • Blogolás
  • Landing oldalak felépítése:
    • szerkezet,
    • tartalom,
    • design trükkök
  • Komplex analitikai rendszer lépésről-lépésre
  • Kinek ajánljuk és kinek nem?
  • Miért érdemes jelen lenni?
  • Milyen kampányra lesz szükségünk?
  • A Facebook:
    • 12 tipp a Facebook jelenlét javítására
    • A Facebook legújabb funkcióinak bemutatása
  • Az Instagram
  • A LinkedIn
  • A Pinterest
  • A Foursquare és a Swarm
  • A Thunderclap
  • A Shortstack
  • A Mailchimp
  • Hogyan írjunk hírlevelet?
  • Integrált online marketing stratégia – közösségi média háló
  • Hagyományos vs. online hirdetési felületek
  • Kampányok céljai
  • Hirdetési fiók létrehozása
  • Számlázás
  • Analitikai rendszer
  • Egyedi célközönségek
  • Egyedi konverziók
  • Facebook hirdetés lépésről-lépésre:
    • Milyen típusú hirdetési kampányt válasszunk?
    • Kampánystruktúra kiépítése
    • Milyen bannereket készítsünk?
    • Földrajzi célzási lehetőségek
    • Demográfiai célzási lehetőségek
    • Célzás érdeklődés szerint
    • Egyedi célközönségekre hirdetni
    • Árazási stratégiák
    • Hirdetések hatékonyságának mérése – Eredmények elemzése
    • Hirdetések optimalizálása
    • Hirdetéskezelés mobilról
    • Tömeges műveletek hirdetésekkel
  • Mi az elméleti háttere?
  • Milyen célzási lehetőségek vannak?
  • Hogyan kell komplex kampányt kiépíteni?
  • Beállítások
  • Banner kreatívok
  • Árazási modellek
  • Hogyan értelmezzük a kapott adatokat?
  • Hogyan optimalizáljunk egy kampányt?
  • Remarketing hirdetések
  • Milyen adatokat rögzít?
  • Mi ezekből a fontos?
  • Szegmensek kialakítása
  • Hirdetési kampányok hatékonyságának mérése
  • Honlap optimalizálása a Google Analytics adatai alapján

Online marketing workshopunk az ügynökségek professzionalizmusát és szakmai tudását ötvözi a költséghatékonysággal, így a Te vállalkozásod számára is bőven megtérül!

A konzultáció díja 50.000 forint + ÁFA / óra.

Hogyan működik az online marketing tanácsadás?

A marketing tanácsadás teljes mértékben online zajlik, így otthonod kényelméből is igénybe veheted szolgáltatásunkat.

Online fókuszú marketing ügynökség lévén állunk rendelkezésedre mindennemű online kommunikációval, fejlesztéssel és hirdetéssel kapcsolatban.

  1. Első lépésként kérünk, hogy töltsd ki az alábbi űrlapot!
    Az űrlapon meg tudod adni vállalkozásod webes elérhetőségeit, valamint fel tudod vázolni nekünk kérdéseidet, problémáidat. Amennyiben rendelkezel hirdetési fiókokkal és Google Analytics fiókkal, kérjük, add meg nekünk a hozzáféréshez szükséges adatokat is, hogy át tudjuk majd nézni a konzultáció előtt! (Ezt nem kötelező már most megadnod).
  2. Egy napon belül fel is vesszük veled a kapcsolatot időpontegyeztetés céljából. Az online marketing tanácsadás során nem csak átbeszéljük kérdéseidet, de a gyakorlatban is megmutatjuk az általunk javasolt megoldásokat. A konzultáció igény szerint történhet Skype-on vagy egyéb videós formában.
  3. Ezek után mi átnézzük vállalkozásod online jelenlétét és hirdetési fiókjaidat, hogy megtalálhassuk számodra a legjobb és leginkább megtérülő megoldásokat.

Jelentkezés

Melyik témák érdekelnek a legjobban?

Stratégia kialakításaPiac- és versenytárselemzésWeboldal felkészítése az online aktivitásokraOnline marketing eszközök és közösségi média kommunikációFacebook és Instagram hirdetésekLinkedIn és Google Ads hirdetésekGoogle Analytics