Hol érem el a Facebook support chat funkciót?
A Facebookot üzleti céllal használók sokszor ütköznek hirdetések, funkciók és oldalak kapcsán olyan problémákba, melyekre hosszabb-rövidebb böngészés után sem találnak megoldást. De hol érdemes kezdeni a böngészést, ha felmerült egy probléma? Az egyik lehetőség a megoldáskeresésre, ha a Facebook üzleti súgóközpontját használod, a másik és sok esetben a valóban hatékony megoldást hozó lehetőség az, ha a Facebook support chat felületén keresztül veszed fel a kapcsolatot a Facebook szakértőivel. Igen ám, de ez nem is annyira könnyű, mint ahogy azt elsőre gondolnánk.
Amikor nem kell a Facebook support chat
Ha probléma merül fel a Facebook üzleti használatában több platformon is a segítségünkre siet a rendszer. Egyszerűbb esetben érdemes először ellátogatni a Facebook üzleti súgóközpontjába.
Itt többféle bontásban böngészhetünk a tartalmak között. Témánkként és altémánkként rendszerezve találjuk a leggyakoribb problémákat, illetve a leghasznosabbnak ítélt cikkeket külön kiemelve is elolvashatjuk. A böngészést segítendő egy keresősáv is a rendelkezésre áll, amely kilistáz minden, a keresett témában írt support anyagot.
Előfordul azonban, hogy az összes vonatkozó cikk átböngészése után sem látszik a megoldás. Ilyenkor szívesen kapcsolatba lépne az ember személyesen is a Facebook szakértőivel, azonban ezt a lehetőséget nem tolja az orrunk alá a Facebook.
Így veheted fel a kapcsolatot a Facebook szakértőivel
A már említett Facebook üzleti súgóközpontban korábban volt egy chat funkciós lehetőség is a megadott témakörök alatt, azonban ezt áthelyezték az oldalon belül.
Az éléréséhez látogass el a https://www.facebook.com/business/help/support oldalra és válaszd „Az első lépések” lehetőséget!
Kattintás után válaszd ki a legördülő menüből, hogy melyik általad kezelt fiókkal kapcsolatban van szükséged segítségre.
Ezt követően a fennálló problémát tudod megadni.
Majd a kontakt adatok megerősítése és a probléma rövid leírása után, a chat gombot megnyomva léphetsz kapcsolatba a Facebook szakértőivel.
De nem csak innen érheted el az áhított szakértői segítséget!
Akinek a fenti megoldás nem annyira a kedvére való, az más módon is eljuthat a Facebook support chat felületére.
Röviden a Business Manager súgó pontján keresztül, mely a fentihez nagyon hasonló felépítésben vezet végig a chatablakig.
Hogy ezt pontosan merre találod, azt alább mutatjuk lépésről-lépésre.
- Lépj be a Business Managerbe!
- A Business Managerben a baloldali, alsó menüben kattints a “Súgó?” -ra.
- A jobb oldalon felugró menüben kattints ide: “Kapcsolatfelvétel az ügyfélszolgálattal.”
- Válaszd ki melyik oldallal/fiókkal van probléma és a legördülő menüből válaszd ki, hogy milyen problémára keresel megoldást. (Itt az „egyéb” témakör is szerepel, így lényegében bármilyen kérdéssel megkeresheted őket.)
- Add meg az adataidat és, ha szükséges képernyőmentést vagy képet is mellékelhetsz az adott problémáról, majd nyomd meg a “Chat indítása” gombot.
Ezt követően, többnyire néhány percen belül, jelentkezi a Facebook által „ügynöknek” nevezett kolléga a chatablakban, akinek felteheted a kérdéseidet.
A felületen látható még egy további opció is a chat funkció mellett. Ez elvileg arra adna lehetőséget, hogy e-mailben keresd fel a problémával a Facebook ügyfélszolgálatát, azonban ez jelenleg inaktív.