Hol érem el a Facebook support chat funkciót?

Hol érem el a Facebook support chat funkciót?

EZ A CIKK A FACEBOOK ÜZLETI FELHASZNÁLÓINAK SZÓL. PRIVÁT FACEBOOK BELÉPÉSSEL, ELFELEJTETT JELSZÓVAL, KIZÁRT FELHASZNÁLÓI FIÓKKAL KAPCSOLATBAN NEM TUDUNK SEGÍTENI ÖNNEK. 

****

A Facebookot üzleti céllal használók sokszor ütköznek hirdetések, funkciók és oldalak kapcsán olyan problémákba, melyekre hosszabb-rövidebb böngészés után sem találnak megoldást. De hol érdemes kezdeni a böngészést, ha felmerült egy probléma? Az egyik lehetőség a megoldáskeresésre, ha a Facebook üzleti súgóközpontját használod, a másik és sok esetben a valóban hatékony megoldást hozó lehetőség az, ha a Facebook support chat felületén keresztül veszed fel a kapcsolatot a Facebook szakértőivel. Igen ám, de ez nem is annyira könnyű, mint ahogy azt elsőre gondolnánk.

Amikor nem kell a Facebook support chat

Ha probléma merül fel a Facebook üzleti használatában több platformon is a segítségünkre siet a rendszer. Egyszerűbb esetben érdemes először ellátogatni a Facebook üzleti súgóközpontjába.

Itt többféle bontásban böngészhetünk a tartalmak között. Témánkként és altémánkként rendszerezve találjuk a leggyakoribb problémákat, illetve a leghasznosabbnak ítélt cikkeket külön kiemelve is elolvashatjuk.  A böngészést segítendő egy keresősáv is a rendelkezésre áll, amely kilistáz minden, a keresett témában írt support anyagot.

Előfordul azonban, hogy az összes vonatkozó cikk átböngészése után sem látszik a megoldás. Ilyenkor szívesen kapcsolatba lépne az ember személyesen is a Facebook szakértőivel, azonban ezt a lehetőséget nem tolja az orrunk alá a Facebook.

Így veheted fel a kapcsolatot a Facebook szakértőivel

A már említett Facebook üzleti súgóközpontban korábban volt egy chat funkciós lehetőség is a megadott témakörök alatt, azonban ezt áthelyezték az oldalon belül.

Az éléréséhez látogass el a https://www.facebook.com/business/help/support oldalra és válaszd „Az első lépések” lehetőséget!

Kattintás után válaszd ki a legördülő menüből, hogy melyik általad kezelt fiókkal kapcsolatban van szükséged segítségre.

Ezt követően a fennálló problémát tudod megadni.

Majd a kontakt adatok megerősítése és a probléma rövid leírása után, a chat gombot megnyomva léphetsz kapcsolatba a Facebook szakértőivel.

De nem csak innen érheted el az áhított szakértői segítséget!

Akinek a fenti megoldás nem annyira a kedvére való, az más módon is eljuthat a Facebook support chat felületére.

Röviden a Business Manager súgó pontján keresztül, mely a fentihez nagyon hasonló felépítésben vezet végig a chatablakig.
Hogy ezt pontosan merre találod, azt alább mutatjuk lépésről-lépésre.

  1. Lépj be a Business Managerbe!
  2. A Business Managerben a baloldali, alsó menüben kattints a “Súgó?” -ra.
  3. A jobb oldalon felugró menüben kattints ide: “Kapcsolatfelvétel az ügyfélszolgálattal.”
  4. Válaszd ki melyik oldallal/fiókkal van probléma és a legördülő menüből válaszd ki, hogy milyen problémára keresel megoldást. (Itt az „egyéb” témakör is szerepel, így lényegében bármilyen kérdéssel megkeresheted őket.)
  5. Add meg az adataidat és, ha szükséges képernyőmentést vagy képet is mellékelhetsz az adott problémáról, majd nyomd meg a “Chat indítása” gombot.

Ezt követően, többnyire néhány percen belül, jelentkezi a Facebook által „ügynöknek” nevezett kolléga a chatablakban, akinek felteheted a kérdéseidet.

A felületen látható még egy további opció is a chat funkció mellett. Ez elvileg arra adna lehetőséget, hogy e-mailben keresd fel a problémával a Facebook ügyfélszolgálatát, azonban ez jelenleg inaktív.