Instagram hirdetés – Megszületett, megérkezett, de jó!
Régóta függőben volt már, hogy mikor lépi meg az Instagram azt a lépést, hogy hirdetőket is beenged a hírfalunkra. Eddig csak az USA-ban volt elérhető az Instagram hirdetés funkciója és ott is csak meghívásos alapon. Vagyis csak kiválasztott cégek próbálhatták ki, akik alatt inkább a Disneyt és a Coca Colát kell érteni, mint Bill sarki virágüzletét.
A pillanat úgy tűnik elérkezni látszik, hogy bárki számára elérhető lehessen az Instagram hirdetés, mivel ma reggel a következő bejegyzés várta a közösségi média platformon ébredőket:
Instagram hirdetés
Szóval amit megtudtunk:
- Az Instagram hirdetések (Az Instagram-Facebook anya-lánya kapcsolatnak köszönhetően) a Power Editorból lesznek menedzselhetőek.
- Célozni tudunk majd a Facebook célzási rendszerével Instagram profilokra és célozhatunk majd Facebook hirdetéseket is az Instagramos statisztikák alapján felállított célcsoportokra is. Vagyis mindkét platform felhasználja a másikon gyűjtött felhasználói adatokat a keresztbe célzásra.
- A saját fotóimat és videóimat egyik fél sem használhatja majd fel a hirdetéseihez, az továbbra is személyes tulajdonom marad.
- A hirdetések egy kis ikonnal lesznek ellátva, amire rákattintva eltüntethetem őket, így szűrve az általam nem relevánsnak tartott hirdetők üzeneteit.
További gyakorlati kérdésekben találtok segédletet az Instagram súgójában is.
Amint indul a gyakorlatban is az Instagram hirdetés, újra jelentkezük, addig is stay tuned!
Ismerd meg a DOPPIO Creative Online Marketing Ügynökség munkáját és kérj ajánlatot projektedhez még ma!