Videók, képek, SEO szövegek és közösségi média posztok

Tartalomgyártás online eszközökre

A jó tartalom mindennek az alapja, ezt nem is lehet vitatni. Tartalomgyártás alatt nem csak a szövegírást értjük. Ide tartozik a vizuális elemek készítése is, hiszen a jó tartalom épp annyira megkapó vizuálisan, mint amennyire élvezetes és informatív annak olvasása.

Az elmúlt években a tartalomgyártásban széles körben elterjedt a stock fotók használata. A nemzetközi adatbázisokból megvásárolt képek és videók nagyon jók, ám semmilyen személyes vonatkozásuk, vagy bizalomépítésre alkalmas plusz értékük nincsen. Márpedig ez nélkülözhetetlen. Ezért szinte minden esetben szívesebben ajánljuk helyettük saját képsorozat vagy videós tartalom, animáció készítését.

Hogyan tudunk segíteni a saját képanyag elkészítésében?

Online marketing ügynökségünk vállalja a fotózások teljes körű szervezését, melyben profi fotósunk van segítségünkre. A fotózást megelőzően közösen találjuk ki a megörökíteni kívánt koncepciókat, elrendezéseket. Így a fotózás már gördülékenyen és időhatékonyan tud haladni.

Az elkészített – és utómunkázott – képek és videók maximálisan az adott terméket vagy szolgáltatást tükrözik vissza, így valósághű és minden részletében alakítható kreatív anyagokat tudunk kialakítani. Ezeket a képeket és videókat a későbbiekben remekül fel tudjuk használni a tartalomgyártás során, közösségi média kommunikációhoz, blogbejegyzésekhez és a saját honlap személyesebbé tételéhez is. A saját képek óriási előnye, hogy közelebb hozzák az olvasót a termékhez vagy szolgáltatáshoz és így segítenek egy fogyasztócentrikus márkát építeni.

A tartalomgyártás másik alappillére a marketing szövegírás

Vállaljuk mindennemű szöveg megírását a közösségi média posztoktól kezdődően a honlapszövegezésig. A tartalmak elkészítésekor mindig szem előtt tartjuk a két legfontosabb kritériumot:

  • a szövegnek olvasmányosnak, érdekesnek és relevánsnak kell lennie, hogy lekösse az olvasót
  • a szöveget releváns kulcsszóra optimalizálva írjuk, mely hozzájárul ahhoz, hogy a vállalati weboldal a Google keresőjében előkelő helyet foglalhasson el.

A keresőoptimalizálás (SEO) terén rendkívül hasznos egy dinamikusan frissülő blog vezetése, melyet kifejezetten ajánlunk is ügyfeleink számára. A rendszeresen megjelenő, kulcsszógazdag blogcikkek két szempontból is hatékonyan működnek. Egyrészt pozitívan befolyásolják a keresőrobotokat az oldalak minőségi besorolásakor, másrészt pedig szakértői imázst alakíthatunk ki: elérhetjük, hogy az olvasók több időt töltsenek az oldalon, az ott olvasottaknak pedig hitelt is adjanak. A szakértői szerep a potenciális ügyfelek és/vagy vásárlók magatartására is hatással lehet, hiszen ki ne preferálna olyan terméket vagy szolgáltatást, melyben megbízik?

Miért bízd ránk vállalkozásod online kommunikációját?

Témától függetlenül segítségedre leszünk a tartalomgyártás terén! Bízhatsz bennünk, hiszen orvosi lexikontól mérnök szakember LinkedIn profilján át pénzügyi termékbemutató szövegekig mindenhez készítettünk már tartalmat. A tartalomgyártás során beleássuk magunkat a témába, hogy ne csak felületes reklámszöveget, hanem mélyre menő, érdekes és izgalmas anyagot adhassunk át.

A szükséges inputot kellő alapossággal gyűjtjük be a lehető legtöbb fellelhető forrásból, hogy átfogó képet kaphassunk a termékről vagy szolgáltatásról. Hiszünk a rendszeres kapcsolattartás fontosságában, így mind a témák definiálásakor, mind pedig a megjelenő tartalom szakmai szemmel való jóváhagyásakor számítunk ügyfelünk aktív bevonódására. Így tud minden esetben gyorsan és hatékonyan történni a tartalomgyártás a DOPPIO Creative – Online marketing ügynökségben.