Helyezd stabil alapokra vállalkozásod marketing tevékenységét

Professzionális marketing terv készítése

A hatékony céges kommunikációhoz és a folyamatos fejlődéshez nélkülözhetetlen, hogy legyen egy keretrendszer, ami magába foglalja az éves terveket és célokat. A marketing terv a későbbiekben mankóként szolgál a mindennapos kommunikációhoz és az időszakos kampányokhoz. Ennek megfelelően pedig, ha stabil lábakon áll, óriási segítséget jelenthet, ellenkező esetben viszont félre is viheti a marketing tevékenységet.

Kérd segítségünket az éves marketing terv készítése terén, hogy egy professzionális, átfogó anyagra alapozhasd vállalkozásod jövőjét!

Miből áll az éves marketing terv?

A marketing terv lefedi az offline és online marketing stratégiát is. Meghatározza a célokat, az ütemtervet és nem utolsó sorban a büdzsét is. A következőket tehát mindenképpen tartalmaznia kell:

Célok és célközönségek

  • a céged jelenlegi online kommunikációjának és jelenlétének elemzése, a célok és a célközönségek meghatározása kommunikációs csatornánként

Piac-és versenytárselemzés

  • A célcsoport online médiafogyasztási szokásainak megismerése
  • A versenytársak kommunikációs és hirdetési aktivitásának vizsgálata
  • A piac keresleti és kínálati oldalán kutatása az online térbe
  • Stratégiai kiskapuk feltárása, ahol hatékonyan tudsz versenyelőnyre szert tenni

Eszközök

  • Kommunikációs-és marketingcsatornák meghatározása
  • Online hirdetési eszközök kiválasztása
  • Közösségi médiában rejlő lehetőségek kiaknázása
  • Időszakos kampányötletek és megjelenési lehetőségek kidolgozása

    Üzenetek

    • A céloknak és eszközöknek megfelelő kommunikációs cél-üzenet-mátrix felállítása

    Analitikai és értékelési szempontok

    • Az eredmények mérhetővé tételéhez szükséges eszközök és a kapcsolódó technikai elvárások meghatározása
    • Mérőszámok (KPI-ok) definiálása
    • Komplex analitikai rendszer, követőkódok felülvizsgálata

    Timing-és költségterv

    • Rövid-, közép-és hosszútávú feladatok definiálása
    • Marketing-és kommunikációs költségbecslés készítése

    Egy jó marketing terv készítése időigényes és aprólékos munkát igénylő feladat, ám bőven visszahozza a befektetett energiát.