Annagora Aquapark
360 fokos márkakommunikáció
Kihívás
A szerencsétlen történetű balatonfüredi görög falu fölött található Annagora Aquapark éveken át Balatonfüred egyik elfelejtett turisztikai attrakciója volt. A látogatószámokat ugyan több-kevésbé hozta az egyébként szuperül felszerelt csúszda- és élménypark, de a Balatonhoz utazók nem igazán tudtak a létezéséről, ezért minden évben – jelentős marketingbüdzsé-ráfordítással – a nulláról indult a harc a látogatókért, jellemzően drága ATL médiafelületeken megjelenő hirdetésekkel.
Stratégiai irányvonalak
Amikor lehetőségünk nyílt az Annagora marketing feladatainak átvételére, hamar egyértelművé vált számunkra, hogy teljesen új alapokra kell helyeznünk minden ilyen irányú tevékenységet. Az addig elsősorban fiatalokra célzott kommunikációt áthangoltuk családbarát hangvételűre, és ennek mentén építettük fel az új stratégiát.
Gyakorlati oldalról a legfontosabb változtatás az volt, hogy a drága köztéri reklámok felől a költségvetés túlnyomó többségét átirányítottuk az online hirdetési felületekre. Ezeken precíz célzási beállításokkal akár százezres méretű közönségeket is különösen hatékonyan és alacsony költségen érhetünk el, így kézenfekvő volt, hogy elsősorban a Balatonra látogatókat és a környéken tartózkodókat célozzuk meg a kampányokkal.
Emellett megtartottunk és tovább fejlesztettünk néhány egyéb csatornát – óriásplakátok, közvetlen partneri együttműködések stb. -, és újakat is alakítottunk ki.