• Dreher social media stratégia

Dreher Sörgyárak

Employer branding fókuszú social media stratégia

Kihívás

A Dreher Sörgyárak által készített sörök, mint fogyasztói márkák, Magyarország legismertebb és legkedveltebb brandjei közé tartoznak. Azt viszont már jóval kevesebben tudják, hogy hol és kik készítik a kedvenc söreiket, és még kevesebben gondolnak arra, hogy akár ők is részesei lehetnek annak a folyamatnak, ahogyan ezek a termékek megszületnek. A Dreher Sörgyárak helyesen ismerte fel, hogy ahhoz, hogy a munkaerőpiacon is sikeresek lehessenek mind a toborzás, mind a munkaerő-megtartás területén, saját munkáltatói  márkájukat is építeniük kell, és ehhez a social media nélkülözhetetlen eszköz. Arról azonban, hogy munkáltatóként milyen lehetőségek – és kihívások – várják őket ezen a területen, nem volt ismeretük.

Dreher social media stratégia

Stratégiai irányvonalak

Az ügyfél igényei alapján egyértelmű volt, hogy a Drehernek a közép- és hosszútávú stratégiai irányvonalak kijelölése mellett egy olyan dokumentumra volt szüksége, ami minimális előkészítési fázist követően azonnal megvalósítható gyakorlati ötleteket is tartalmaz.

Dreher social media stratégia

Eszközök

Ezért az általunk készített dokumentum nem csak piac- és versenytárselemzést, valamint a célok, célcsoportok, üzenetek és eszközök meghatározását tartalmazta, hanem a már meglévő social csatornák auditját és javaslattételeket az azonnali hatékonyabbá tételükhöz is. Ezen felül elkészítettünk egy, az új felületek létrehozásához szükséges gyakorlati sorvezetőt is, egészen az üzemeltetésükhöz szükséges erőforrások becsléséig.

Dreher social media stratégia

Végeredmény

A sikeres prezentációt követően a végső formájában több, mint 80 oldalas social media stratégia mentén a Dreher szinte azonnal bele tudott vágni a hatékony online toborzási és márkaépítési feladataiba.