Dublino
Nemzetközi marketing stratégia tervezés és megvalósítás
Az előzmények
A Dublino hazánk meghatározó vendéglátósbútor gyártója és nagykereskedője, illetve ma már nemzetközi szereplő is, amely külön irodával rendelkezik Ausztriában, Csehországban és Szlovákiában, valamint jelen van a romániai piacon is. Amikor az ember Magyarországon betér egy dizájnos étterembe vagy kávézóba, nagy eséllyel Dublino széken ülve fogyasztja el a menüt.
Kihívás
Családi vállalkozásként a Dublino folyamatos és ugrásszerű fejlődését, amit strapabíró és minőségi termékeinek széles palettája és az ügyfelek példás kiszolgálása táplált az évek során, nem követte ezzel párhuzamosan korszerű marketing tevékenység. Néhány éve azonban felismerték, hogy a további magyar, illetve régiós terjeszkedés nagyobb erőfeszítéseket kíván ezen a területen is. Ekkor a cég nem rendelkezett kiforrott arculattal, nem voltak fejlett marketing kampányai, különösen nem online téren, ami volt, az pedig jelentős grafikai és kommunikációs fejlődést igényelt. Így jutottak el hozzánk, mint online marketing ügynökséghez 2017-ben.