Az online adománygyűjtést viszont szerettük volna nem egyszerű adományozásként kivitelezni. Célunk az volt, hogy minden egyes kampánynál találjunk valami olyan gamification színezetet, amivel szerethető, játékos aktivitásokat alakítunk ki. Még olykor nagyon komoly környezetvédelmi / társadalmi problémák mentén is.
Így született meg a Csípem a méheket, a Jövő városa, az Ökosmenza valamint a Műanyagmentes Magyarország kampány is, melyek közül mindegyik esetében sikerült magas fokú bevonódást elérnünk a felhasználók körében.
A kampányok minden esetben jelentős online hirdetési támogatást is kaptak, elsősorban a Facebook és az Instagram felületén, illetve sok esetben a Google Ads hirdetési rendszerén is.
Az évek során olyan online marketing eszközöket választottunk, melyek célcsoport specifikusan használhatók. Így kerültek kiküldésre hírlevelek, fejlesztettünk online petíciós oldalakat (melyek közül az egyik online fundraising oldallal Év honlapja díjban is részesültünk 2017-ben), komplex támogatói oldalakat, kommunikáltunk a közösségi médiában és született megannyi webdesign és egyéb online grafikai anyag, infografika, amit alkalomadtán a sajtómegjelenésekben is használtunk.