• Online hirdetés prémium rendezvényhelyszín számára

Teleki-Tisza-kastély

Online hirdetés prémium rendezvényhelyszín számára

Az előzmények

A Budai Tájvédelmi Körzetben található, általában Nagykovácsi-kastély néven emlegetett, Teleki-Tisza-kastély 2018-ban teljes felújításon esett át. A gyönyörűen helyreállított kastély műemlék épület, azonban a gyakori használattól eltérően, nem kastélymúzeumként üzemel. A felújítás során többféle méretű és stílusú rendezvény-és bálterem, irodahelyiségek, előadó-, oktató-és bemutatótermek kerültek kialakításra. Mindezek mellett a közel tízhektáros, ősfás, kerti tóval, patakkal, erdővel és futballpályával rendelkező kastélypark további lehetőségeket biztosít a rendezvényszervezők számára.

A kastélyt a felújítást követően elsődlegesen céges rendezvények és esküvők helyszínéül szánták, így ennek megfelelően több weboldal is készült a kastély népszerűsítésére. Azonban a kastély befogadóképességének kihasználásához egy átfogóbb online stratégia kialakítására volt szükség.

Stratégia

A közös munka során először a meglévő oldalak felülvizsgálatát, optimalizálását végeztük el, hogy azok erős alapot adjanak a kialakításra kerülő hirdetési kampányoknak. A szövegeket kibővítettük és az oldalon szereplő képeket újra rendeztük, majd az analitikai, célmérési rendszereket vizsgáltuk felül és állítottuk be. A költséghatékony optimalizálást szem előtt tartva, az oldalakon jelentős strukturális változtatást nem hajtottunk végre.

Ezt követően stratégiát dolgoztunk ki az online hirdetés menetét illetően, hogy a rendelkezésre álló hirdetési büdzsé és az elérni kívánt célok alapján, mely hirdetési platformok és célcsoportok lesznek megfelelők. A kampánystratégia kialakításánál figyelembe vettük az ügyfél által meghatározott konkurensek hirdetési szokásait, megjelenési platformjait, hogy megtaláljuk azokat a helyeket, ahol versenyelőnyre tehetünk szert.

Online hirdetés

A fenti szempontokat megvizsgálva, a Google Ads és a Facebook felületén elosztva használtuk fel a rendelkezésre álló büdzsét úgy, hogy a meghatározott célcsoportok minél szélesebb köréhez eljuttassuk a kastély hírét és ezzel együtt hatékonyan növeljük a megkeresések számát is.

A célcsoportok meghatározásánál és így a hirdetések kialakításánál is két nagy csoporttal dolgoztunk, elkülönítve a kastély iránt, mint esküvőhelyszín és a kastély iránt, mint rendezvényhelyszín iránt érdeklődőket. Az online hirdetések struktúrája is ennek megfelelően teljesen különválasztva került kialakításra, lehetővé téve ezzel az eredmények átlátható szegmentálását és megkönnyítve a kampányok későbbi optimalizálását.

A kreatívok elkészítésénél igazodtunk a kastély már meglévő arculatához, kiemelve a szolgáltatás prémium jellegét, ezzel is szűrve az oldalra vonzott érdeklődőket a korábban meghatározott célcsoportoknak megfelelően.

Mindezek mellett a kastélyt regisztráltuk az Esküvő Online esküvőszervező weboldalra, mellyel hirdetési költség ráfordítása nélkül szereztünk meg új konverziókat.

Elért eredmények

A közös munkát megelőző időszakhoz képest jelentősen emelkedett a Google Ads és Facebook hirdetések hatására beérkező megkeresések száma telefonon és e-mailben is, különös tekintettel az esküvői helyszín iránt érdeklődők részéről.

A leadek megszerzésének konverziós költségét a folyamatos kampány optimalizálásnak köszönhetően havi szinten sikerült csökkentenünk, így ROI pozitív hirdetési rendszert sikerült kiépítenünk a kastély számára.