Teleki-Tisza-kastély
Online hirdetés prémium rendezvényhelyszín számára
Az előzmények
A Budai Tájvédelmi Körzetben található, általában Nagykovácsi-kastély néven emlegetett, Teleki-Tisza-kastély 2018-ban teljes felújításon esett át. A gyönyörűen helyreállított kastély műemlék épület, azonban a gyakori használattól eltérően, nem kastélymúzeumként üzemel. A felújítás során többféle méretű és stílusú rendezvény-és bálterem, irodahelyiségek, előadó-, oktató-és bemutatótermek kerültek kialakításra. Mindezek mellett a közel tízhektáros, ősfás, kerti tóval, patakkal, erdővel és futballpályával rendelkező kastélypark további lehetőségeket biztosít a rendezvényszervezők számára.
A kastélyt a felújítást követően elsődlegesen céges rendezvények és esküvők helyszínéül szánták, így ennek megfelelően több weboldal is készült a kastély népszerűsítésére. Azonban a kastély befogadóképességének kihasználásához egy átfogóbb online stratégia kialakítására volt szükség.
Stratégia
A közös munka során először a meglévő oldalak felülvizsgálatát, optimalizálását végeztük el, hogy azok erős alapot adjanak a kialakításra kerülő hirdetési kampányoknak. A szövegeket kibővítettük és az oldalon szereplő képeket újra rendeztük, majd az analitikai, célmérési rendszereket vizsgáltuk felül és állítottuk be. A költséghatékony optimalizálást szem előtt tartva, az oldalakon jelentős strukturális változtatást nem hajtottunk végre.
Ezt követően stratégiát dolgoztunk ki az online hirdetés menetét illetően, hogy a rendelkezésre álló hirdetési büdzsé és az elérni kívánt célok alapján, mely hirdetési platformok és célcsoportok lesznek megfelelők. A kampánystratégia kialakításánál figyelembe vettük az ügyfél által meghatározott konkurensek hirdetési szokásait, megjelenési platformjait, hogy megtaláljuk azokat a helyeket, ahol versenyelőnyre tehetünk szert.