Vadon Sport
Sport webshop marketing
Az előzmények
A Vadon Sport – Sí és kerékpárüzlet több változáson ment át az utóbbi évtizedekben, de már a 70-es évek óta működő, elsősorban sí-és kerékpáros termékeket árusító üzlet és webáruház. A termékek eladása mellett, a Völkl márka síléceinek hazai tesztközpontjaként is működik, valamint sí-és kerékpárszerviz szolgáltatással is foglalkozik. Termékpalettáján és a kommunikációban is a fent említett termékcsoportok kapták a legnagyobb hangsúlyt, melyek közül mára a minőségi közép- és felső-kategóriás termékek, márkák alkotják a kínálat legnagyobb részét.
A sportok divatossá válásával, az egyre nagyobb számban megjelenő sportmultik megjelenésével, az üzlet vezetői felismerték, hogy új vásárlók szerzéséhez és potenciális vásárló körük megtartásához új irányból kell közelíteniük az emberekhez. Azt azonban nem tudták, hogy üzletük megfelelő promotálásához, milyen webshop marketing szükséges.
Kihívás
A hatékony eredmények eléréséhez a korábbi webshop marketing és kommunikációs stratégiát teljesen új alapokra kellett helyeznünk. Az addig használtak mellé új online platformok bevezetésére, részletes kommunikációs és hirdetési kampánytervek kialakítására volt szükség.
A célközönség eléréséhez költséghatékony megoldást kellett találnunk az arculat aktualizálására is. Illeszkedve a sporttermékeket forgalmazó üzletek designjához, de egyben ki is emelve azok közül a Vadon Sportot, olyan formában, hogy az új arculat jól alkalmazható legyen online platformokon és az offline felületeken egyaránt.