Work Force
Állásportál fejlesztése
Az előzmények
2019-ben a munkaerőpiaci helyzet úgy, ahogy van kihívásokkal teli. Nemcsak a munkaerőhiány miatt, hanem azért is, mert a fehér- és kékgalléros munkaerő megszólítása egyre nehezebbé válik. A hagyományos hirdetési lehetőségek már messze nem hozzák azt a hatékonyságot, amit korábban megszoktunk tőlük. Egyre nagyobb hangsúly tevődik az online recruiting megoldások használatára. Ezt ismerte fel kiválóan a Work Force is, amikor azzal a kéréssel kerestek meg minket, hogy elavult, a jelentkezői adatbázisokat nehezen kezelő oldalukat szeretnék megújítani. Ekkor kezdődött a közös állásportál fejlesztésünk.
Kihívás
Az állásportál fejlesztés során a fő vezér gondolat az volt, hogy a folyamat végén egy olyan website jöjjön létre, amelyen az állásra való jelentkezés olyan pofon egyszerű. Célul azt tűztük ki, hogy maximum 5 kattintásból, mobil felületen is 2-3 perc alatt tudjon jelentkezni bárki, aki érdeklődik a felsorolt álláslehetőségek iránt. Ez a cél határozta meg a felhasználói felület kialakítását és a user experience tervezését, webdesign megrajzolását is.