Hogyan csináljuk?

Gyorsan és agilisen. Precízen, formabontón.
Néhány kedvenc projektünk a közelmúltból

Becsei Ékszer

Becsei Balázs órás-ékszerész több, mint 20 éve foglalkozik ékszerkészítéssel és javítással. Vevőkörének bővítése és a forgalom növelése érdekében egy átfogó ékszer marketing stratégiát hoztunk létre.
Használtautó kereskedés fehér autó

Autó Dual

Az Autó Dual 1992 óta szolgálja ki a minőségi használt autót kereső vásárlókat Békés megyében. Azért, hogy még szélesebb vásárlóközönséghez eljussanak, fejlesztettük a használtautó kereskedés kommunikációját.

Richter Gedeon

A Richter hazánk egyik legnagyobb munkaadója. Ezért is volt fontos számára, hogy egy alaposan előkészített és profin végrehajtott employer branding kommunikáció erősítse pozícióját. Ebben segítettük.
Piros Orr logó

Piros Orr Bohócdoktorok

Több tucat civil szervezetnek fejlesztettünk már weboldalt vagy online támogatási megoldást, de ezek közül az egyik kedvencünk biztosan a Piros Orr Bohócdoktorok számára készített egyedi online fundraising oldal fejlesztése volt.
Greenpeace Wetlrettung Campaign illustrations portfolio from Doppio Creative Agency

Greenpeace Austria

Az osztrák Greenpeace számára készítettünk egy szemkápráztató és interaktív adománygyűjtő aloldalt teljesen egyedi illusztrációkkal és komplex technológiai megoldásokkal.
Teleki-Tisza-kastély Nagykovácsi - Online hirdetés

Teleki-Tisza-kastély

A Teleki-Tisza-kastély 2018-as felújítása óta exkluzív rendezvényhelyszínként várja vendégeit. Azért, hogy széles körben ismertté váljon új online hirdetési stratégiát dolgoztunk ki számukra.
Dublino vendéglátósbútor nagykereskedés - Doppio Creative referencia

Dublino

A Dublino hazánk legynagyobb vendéglátóipari bútor nagykereskedője, és komoly szereplő a környező országok piacain is. Megalkottuk nemzetközi marketing stratégiájukat, hogy további növekedésük és professzionális vállalathoz illő megjelenésük biztosítva legyen.
Dreher social media stratégia

Dreher

Magyarország népszerű sörös márkái közül jónéhányat a Dreher kőbányai sörgyárában készítenek, de erről a fiatal munkavállalók nem sokat tudnak. Mi készítettük el munkáltatói közösségi média stratégiájukat, amiben bemutattuk, hogyan tudnak online eszközökkel hatékonyan új, lelkes és elhivatott kollégákat toborozni, valamint a meglévőkkel a belső kommunikációt hatékonyabbá tenni.
WorkForce állásportál fejlesztés

Work Force

A magyar munkaerőpiac meghatározó állásközvetítő- és fejvadászcége felismerte, hogy az online álláskeresésben a kékgalléros munkavállalók is “mobilizálódtak”. Ebből kiindulva honlapjuk kinézetét és ergonómiáját alapjairól újraterveztük, és összekötöttük az általuk használt komplex regisztrációs- és ügyfélnyilvántartási rendszerrel.
Annagora Aquapark márkakommunikáció

Annagora Aquapark

A balatonfüredi Annagora családbarát vízi élményparkként egyedülálló attrakció a Balaton partján, mégsem ismerik annyian, mint amennyire megérdemelné. A 2018-as szezon óta dolgozunk azon, hogy az Aquapark mindenki számára, aki a Balaton-felvidékre látogat, első pontként szerepeljen a bakancslistán.
Greenpeace online fundraising

Greenpeace

A világ egyik legnagyobb presztízsű civil szervezetét évek óta segítjük Magyarországon szemléletformáló és adománygyűjtő kampányai megtervezésében és kivitelezésében, valamint online jelenléte általános fejlesztésében.
Impact Works - Munkáltatói márkaépítés

Impact Works

A Batiz András vezette Impact Works nem csak kommunikációs tréningekben a legjobb Magyarországon, hanem employer branding területén is kiemelkedőek. Büszkék vagyunk rá, hogy multinacionális ügyfeleik közösségi média kampányain évek óta közösen dolgozunk.