Hogyan csináljuk?

Gyorsan és agilisen. Precízen, formabontón.
Néhány kedvenc projektünk a közelmúltból

Dreher social media stratégia

Dreher

Magyarország népszerű sörös márkái közül jónéhányat a Dreher kőbányai sörgyárában készítenek, de erről a fiatal munkavállalók nem sokat tudnak. Mi készítettük el munkáltatói közösségi média stratégiájukat, amiben bemutattuk, hogyan tudnak online eszközökkel hatékonyan új, lelkes és elhivatott kollégákat toborozni, valamint a meglévőkkel a belső kommunikációt hatékonyabbá tenni.
WorkForce állásportál fejlesztés

Work Force

A magyar munkaerőpiac meghatározó állásközvetítő- és fejvadászcége felismerte, hogy az online álláskeresésben a kékgalléros munkavállalók is “mobilizálódtak”. Ebből kiindulva honlapjuk kinézetét és ergonómiáját alapjairól újraterveztük, és összekötöttük az általuk használt komplex regisztrációs- és ügyfélnyilvántartási rendszerrel.
Annagora Aquapark márkakommunikáció

Annagora Aquapark

A balatonfüredi Annagora családbarát vízi élményparkként egyedülálló attrakció a Balaton partján, mégsem ismerik annyian, mint amennyire megérdemelné. A 2018-as szezon óta dolgozunk azon, hogy az Aquapark mindenki számára, aki a Balaton-felvidékre látogat, első pontként szerepeljen a bakancslistán.
Greenpeace online fundraising

Greenpeace

A világ egyik legnagyobb presztízsű civil szervezetét évek óta segítjük Magyarországon szemléletformáló és adománygyűjtő kampányai megtervezésében és kivitelezésében, valamint online jelenléte általános fejlesztésében.
Impact Works - Munkáltatói márkaépítés

Impact Works

A Batiz András vezette Impact Works nem csak kommunikációs tréningekben a legjobb Magyarországon, hanem employer branding területén is kiemelkedőek. Büszkék vagyunk rá, hogy multinacionális ügyfeleik közösségi média kampányain évek óta közösen dolgozunk.
TeamWorks - társasjáték készítés

TeamWorks

Az Önazonos vezető business coachai régóta fejlesztették már vállalati csapatépítésekre szánt játékukat, amikor 2018 nyarán megtaláltak minket a kéréssel, hogy az eddig csak kezdetleges formában létező játékot öltöztessük professzionális köntösbe. Társasjáték tervezésünk első fázisa a magyar játék design terveinek elkészítése volt, majd következett a nyomdai előkészítés, és anyagok kiválasztása és a gyártás minőségfelügyelete. A magyar játék sikerén felbuzdulva 2019 őszén megjelenik a játék angol nyelvű változata is.