Waze hirdetés – Érd el célcsoportod a kocsiban ülve!
A vállalkozásod olyan szolgáltatást/terméket kínál, melyet az emberek az utcáról betérve hozzád egyből igénybe tudnak venni vagy megvásárolhatnak? Fontos, hogy a környéken utazó autósok megtaláljanak és akár egyből hozzád navigálhassanak? Akkor a Waze hirdetés kínálta lehetőséget Neked találták ki!
Milyen hirdetési lehetőségek érhetők el a Waze felületén?
A céljainkhoz és elsősorban a költési hajlandóságunkhoz, lehetőségünkhöz mérten kétféle Waze hirdetés közül választhatunk. Az alap és a prémium hirdetések közül.
Az alap csomagon belül két hirdetési forma érhető el, sok kötöttséggel míg, ha nagyobb havi költést vállal a hirdető, akkor sokkal testreszabottabb és többféle Waze hirdetés feladására nyílik lehetősége a prémium csomag keretében. A prémium hirdetési csomag 100$/napos költési kerettől vehető igénybe.
Ahhoz, hogy megismerkedjünk a Waze kínálta hirdetési opciókkal, kezdésnek elég az alap csomagot választani. Ebben a bejegyzésben erről fogunk bővebben szót ejteni.
Az alap Waze hirdetés
Az alap Waze hirdetés választása esetén üzletünk helye határozza meg azt, hogy kinek jelenik meg a hirdetésünk. A környéken autózók lesznek tehát a potenciális célcsoportunk, akiknél elérhetjük, hogy egyből felkeressék üzletünket.
Az alapcsomag ára (és ez alatt az összeg alatt nincs lehetőségünk hirdetni a Waze felületén) minimum 2$/nap. Ilyenkor úgynevezett Pin hirdetést adhatunk fel, mely amikor valaki az üzletünk közelében halad el, a Waze felületén megjeleni. A hirdetésünk egy kis jelölővel mutatja meg a térképen boltunk, cégünk pontos helyét.
Ha a kijelzőn megjelent Pin-re kattint valaki, az tovább vezeti egy Takeover nevű hirdetésre, melynél újabb és kicsit nagyobb méretű kép jelenik meg a vállalkozásunkról, valamint a cég neve, egy rövid leírás és egy ikon utalva arra, hogy milyen típusú szolgáltatást kínálunk az ügyfeleknek.
A Waze hirdetési fiók létrehozásának lépései
A fiók létrehozásához látogass el a https://www.waze.com/business oldalra. A fenti menüből válaszd ki a Solutions lehetőséget.
Azon belül pedig a Starter csomagot. Ennek segítségével, ahogy azt fentebb említettük, akár már napi 2$-ból kipróbálhatod a Waze hirdetés kínálta lehetőségeket.
A Start today gombra kattintva átnavigál az oldal egy regisztrációs felületre, ahol egy emailcím és egy jelszó megadásával tudsz regisztrálni. Majd a belépést követően meg kell adnod a hirdetni kívánt cég nevét, abban a formában, ahogy szeretnéd, hogy a hirdetéseknél megjelenjen. (A fiók létrehozása közben, a jobb oldalon megjelenő telefon kijelzőjén folyamatosan nyomon követheted azt, miként látják majd az emberek az elkészült hirdetést.)
A név kitöltése után meg kell adnod egy rövid leírást is arról, mivel foglalkozik a cég, és pontosan hol található.
A következő lépésben egy legördülő menüből tudod kiválasztani, milyen típusú szolgáltatást/terméket kínál a vállalkozásod. Ebben az esetben egy meglehetősen kötött listából válogathatsz.
A főbb kategóriák – Étel, Boltok, Szolgáltatások, Egészségügyi ellátás, Sport, Utazás és fuvarozás, Főiskola és egyetem, Hivatalok, Szórakozás, Egyéb – alatt további alkategóriák közül is választhatsz, ezzel biztosítva, hogy az elindított Waze hirdetés igazán értékes információval szolgáljon az emberek számára.
Majd a naponta elkölteni kívánt büdzsé összegét kell beállítani 2 és 99$ között, illetve a számlázási adatokat.
Ezt követően a felület útmutatását követve fel kell töltened három képet, és a cégedről korábban megadott információkon is tudsz módosítani, ha szükséges. A nyitvatartás megadása után pedig már el is készültél a Waze hirdetés feladásával.
És akkor alább tételesen, hogy mire lesz szükséged az induláshoz
A fenti lépéseken végig haladva Te is könnyen elkészítheted vállalkozásod, boltod első Waze hirdetését. Hogy megkönnyítsük a dolgod, tételesen is összegyűjtöttük azokat az információkat, adatokat, amikre szükséged lesz az induláshoz.
A fiók regisztrálásához:
- Egy gmail-es címre.
- Egy jelszóra, ami minimum 8 karakter és tartalmaz legalább egy különleges karaktert, vagy számot is.
- Cég névre, melyet maximum 30 karakterben adhatsz meg.
- Rövid leírásra a cégedről. Ez maximum 80 karakter hosszú lehet.
- Business helyére, úgy mintha útvonaltervezőben adnád meg.
- Költési keret/nap megadására minimum 2$ és maximum 99$ között.
- Számlázási adatok megadására: kártyaszám, lejárati dátum, CVV kód.
Az első Waze hirdetés feladásához:
- Nyitvatartási idő megadására – ehhez igazítva be állítható, hogy a hirdetések csak nyitvatartási időben jelenjenek meg.
- 3 db logóval ellátott képre, az alábbi méretekben: 200×200 px, 152×112 px, 690×550 px
Ha most vágsz bele az első Waze hirdetés feladásába, akkor 30$ ajándék költést kapsz, amit jóváírnak a fiókodban! Mi, a DOPPIO Creative – Online marketing ügynökség, sok ügyfélnél használjuk a Waze hirdetés adta lehetőségeket, és nagyon meg vagyunk velük elégedve, így téged is csak bátorítani tudunk, hogy vágj bele.